> willie's crazy creations: Roxy

donderdag 24 april 2008

Roxy




Mijn eerste Roxy is ook af. Zelf ben ik niet helemaal tevreden over de stofkeuze, maar Sanne wel...En ik moet zeggen: het model staat Sanne prachtig. Dus ik zal hem vast nog wel eens vaker maken. Misschien ook nog wel eens een keer van tricot, en dan met een boordje er op. Ik vond de achtersluiting nog wel een geklungel hoor, de volgende keer probeer ik ook nog eens een ritssluiting uit. Ik had het jurkje opgehangen om op mijn gemakje te bedenken wat voor versiering het verder nog nodig had, maar Sanne vindt hem zo helemaal af....Ze heeft hem al aangetrokken naar school met een longsleeve er onder en een legging met een kantje er aan...en het stond geweldig...dus ja...ik denk dat hij af is... ;-). Later maak ik nog wel eens mooie foto's buiten...nu moeten jullie het maar even hiermee doen...

2 opmerkingen:

Joozz zei

Oh wat een mooi jurkje, die komt hier ook nog wel.
Groetjes, Josette

Claudia zei

ui,
ist die roxy schön geworden.
schade das du nicht mit nach dortmund kommen konntest.
ich hoffe sanne geht es wieder besser.
glg
claudia