> willie's crazy creations: zomerkoninkjes....

donderdag 17 april 2008

zomerkoninkjes....


Gisteren dacht ik eindelijk weer eens verder te gaan met mijn roosjas...Het eerste borduurtje op de rug vastgezet, de eerste zak op zijn plekje aangebracht, kan ik nergens de tweede zak meer vinden...Ik heb nog wel een reststukje van de stof over, maar het patroon heb ik uitgeleend....Daar moet ik dus even op wachten..Dus weer verder met het naaien van shirtjes, en wel van mijn favoriete model: Antonia....Deze keer heel eenvoudig in witte tricot en op borsthoogte drie velours aardbeitjes er op gestreken..."Heel erg leuk, echt iets voor de zomer" was Sanne's reaktie...Nu maar hopen dat de zomer zich gauw aandient, want er ligt hier al een hele stapel zomerkleding te wachten totdat het gedragen kan worden....Er ligt ook nog een rode versie van hetzelfde shirtje te wachten om in elkaar gezet te worden....

Geen opmerkingen: