> willie's crazy creations: eindelijk af, de roosjas....

maandag 21 april 2008

eindelijk af, de roosjas....


Ik ben er al met al een hele tijd mee bezig geweest, maar nu is hij dan eindelijk af...de roosjas 5006A. Vorig jaar had ik voor Sanne dit model ook al gemaakt in maat 128. Hij zat aan het eind van het seizoen echt krap. Sinds begin dit jaar zijn we wat op onze eetgewoontes gaan letten, daar Sanne toch echt stevig aan het worden was...En dat werpt nu zijn vruchten duidelijk af...Ik kon dit jaar de roosjas in dezelfde maat maken, en nu zit hij zelfs eigenlijk te ruim voor mooi....
Sanne vindt de jas geweldig en wilde hem gelijk aan naar school.
Oh ja, nog even vermelden: Lilian heeft de mooie borduurtjes voor me gemaakt...mijn borduurmachine kan dit formaat borduurtjes niet aan....bedankt Lilian!!!

1 opmerking:

Ruby zei

wat is hij prachtig geworden!!
en gelijk mooi weer zodat ze hem aan kan :D