> willie's crazy creations: Broek uit de ottobre herfst 2008

zondag 7 september 2008

Broek uit de ottobre herfst 2008



Ik had de hele tijd mijn twijfels of het wel een leuke broek zou worden...de zakken waren niet naar mijn zin...met de afwerking van de pijpen maakte ik een fout en knipte ik een stuk af dat helemaal niet afgeknipt moest worden...en al die tijd de vraag: zit het model straks wel mooi....want het is best moeilijk om voor Sanne een goed zittende broek te maken....
Nu is de broek klaar en ben ik er toch heel blij mee. Het is een lekker basic broek, in een neutrale kleur. afgewerkt met een restje prachtige stof die ik eens van Lilian kreeg...Denk er een leuk shirt bij (die maak ik hierna) en leuke kniekousen en laarzen (maar die komen er pas volgende maand) en volgens mij is Sanne danhelemaal hip!

Geen opmerkingen: