> willie's crazy creations: polly en peter

zaterdag 6 september 2008

polly en peter



Afgelopen week was er nog een nieuwe serie borduurtjes in de shop bij Kunterbunt-design. Deze mocht ik ook proefborduren, maar door tijdgebrek was het er nog bij ingeschoten...Gelukkig had ik er al wel direkt inspiratie voor, en uit die inspiratie kwam dit setje voort. Een Ulirokje, heel eenvoudig, maar het staat Sanne super. Gemaakt van zwart met witte stippenkatoen en gecombineerd met een roodwit geruit katoentje. wat opgesierd met wat bloemetjes en bandjes, en daarbij het Antoniashirtje, van witte katoenen tricot en gecombineerd met zwart wit gestippelde tricot. Er op een hart geappliceerd waar twee Polly en Peter buttons prijken. Om het geheel bij elkaar te laten horen een strikje van roodwit geruit band en weer de bloemetjes die ook in het rokje voorkomen...Helaas ging er weer eens wat mis en kreeg ik blauwe permanentmarker op het witte tricot. Dat heb ik maar proberen te bedekken met een hart uit een oudere serie van Farbenmix. Al met al vind ik het een leuke set geworden. Misschien wil Sanne straks nog wel even poseren....

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een prachtig setje weer voor Sanne,
ben je nou niet vreselijk bang dat dit volgend jaar niet meer past?

groetjes Anita