> willie's crazy creations: ottobrebroek en ottobre basishirt

maandag 29 september 2008

ottobrebroek en ottobre basishirt





Uit de nieuwste ottobre heb ik nog een broek gemaakt. Weer in maat 128, dat beviel de vorige keer heel goed...Deze broek is wel veel wijder van model, het deed me wat denken aan de oude roosmodellen die altijd zo roosachtig groot uitvielen....Nu Sanne zo'n stuk slanker is vind ik dat eigenlijk minder leuk staan, maar vooruit...Al met al valt het me niet heel erg tegen en Sanne vind het setje geweldig en wilde het gelijk aanhouden....De trui komt ook uit de nieuwste ottobre, en heb ik al twee of drie keer eerder gemaakt...
De borduurtjes zijn uit een nieuwe serie van Kunterbunt-design, Barock genaamd. Over de foto's ben ik nog niet helemaal tevreden, maar het setje moest na een middagje buitenspelen nu eerst hoognodig in de was....Dus nieuwe foto's waar de details beter te zien zijn volgen nog...

Geen opmerkingen: