> willie's crazy creations: Een rokje met twee gezichten...

zaterdag 16 mei 2009

Een rokje met twee gezichten...










Van voren weer heel anders als van achteren...In totaal 8 verschillende stofjes gebruikt.
Vanavond borduur ik nog wat buttons om er op te bevestigen, en ik maak er twee verschillende tops bij, met buttons uit twee verschillende series, zodat het eigenlijk twee verschillende setjes zijn...lekker bont allemaal...;-) Oh ja, het prachtige taartjesstofje kreeg ik van Gerlily




4 opmerkingen:

Gerda Hartman zei

Heel leuk geworden Willie. Grappig ik borduur altijd eerst voordat ik het in elkaar ga naaien. Ben benieuwd wat je erop gaat doen.

PeTrA zei

Superleuk dit rokje! Mooie stofjes heb je ervoor gebruikt ook.. zal zeker heel fleurig staan ;-)

groetjes.. Petra

Aline zei

Oh, wat is dat een leuk rokje! En wat een superstofje is die met de taartjes!

Nicole Claudia zei

Het is een snoepie van een rokje! Letterlijk en figuurlijk. Supervrolijk rokje. Maak je de topjes dan ook van verschillende stofjes? Ben heel benieuwd.

Groetjes, Collie