> willie's crazy creations: Xanthos

donderdag 8 april 2010

Xanthos




Hehe, eindelijk weer eens een project af kunnen maken. Het is een Xanthos-anorak geworden voor Zefanja. De borduurtjes komen uit de nieuwe serie borduurtjes die vanaf vanavond bij Kunterbunt-design verkrijgbaar is. Helaas had mijn borduurmachine afgelopen weekend behoorlijk kuren. Ik had echt voortdurend last van draadbreuk, dus het borduurtje aan de achterkant is niet echt mooi geworden. Het liefst had ik een heel nieuw pand geknipt maar daar had ik niet genoeg stof voor, maar van een afstandje is het acceptabel... ;-)). Omdat Zefanja momenteel in Nederland is verwacht ik binnenkort wel foto's op het model te kunnen laten zien. Inmiddels heb ik ook weer wat kleurtjes bij elkaar gezocht voor een haakklusje, een aangeklede kleerhanger, waarvan ik een tutorial hier vond...Lijkt me leuk om te doen. Straks eens mee aan de slag.

2 opmerkingen:

Joozz zei

Die is leuk geworden! Een warme trui zal Zefanja wel goed kunnen gebruiken hier in Nederland waar het zoveel kouder is dan hij gewend is.
Groetjes, Josette

Lilian zei

Leuk geworden, ik denk dat het vast geweldig staat, aparte kleurtjes!