> willie's crazy creations: En plannen voor de andere borduurserie..

donderdag 10 juni 2010

En plannen voor de andere borduurserie..

 
Inmiddels is er nog een serie borduurtjes binnen gekomen en daar ga ik de volgende stoffen en fournituren voor gebruiken...
Niet allemaal waarschijnlijk maar het ligt hier vast bij elkaar mooi te wezen. Het groenige tricotje is een pieklein couponnetje, misschien gaat er in de breedte net een topje uit, dat hoop ik. Hij rekt in ieder geval mooi alle kanten uit, en is helemaal katoen, niet verkeerd voor op een warme zomerdag...Het wordt een neckholdertop, een saratop of een amrumtop, dat ligt er helemaal aan wat ik er uit kan krijgen. De groene stof die onderop ligt heb ik ook gebruikt voor de jas van Tumelo , er was nog een flink stuk van over...Daar ga ik een bermuda van maken met oprolbare pijpen.  Ik heb zin om er mee te beginnen maar moet nu eerst twee nachten de nachtdienst in..

1 opmerking:

Mariette zei

Het ziet er in elk geval zo al heel fleurig uit. Mooie stofjes, ben benieuwd hoe het gaat worden!

Groetjes, Mariëtte