> willie's crazy creations: en nu....

donderdag 13 december 2007

en nu....

Wat erg is dat toch, je hebt een projekt af, en daarna verval je zo in dat: en nu????
Tijdens het maken van een fleecevest voor mezelf heb ik natuurlijk best er over nagedacht wat ik hierna wilde gaan doen...er zijn best verschillende opties, maar nu moet ik kiezen...
Nog een Antoniashirt? er liggen nog zo veel leuke tricotlapjes....Nog een shirt voor Auke, en dan de mooie velours-tijger die ik nog heb liggen er op strijken, nog een Nenabroek, want die staat Sanne zo leuk, een boekomslag, naar een patroon van Farbenmix, en daar een etiket op borduren????
Hopelijk kan ik snel de knoop doorhakken want dit soort momenten vind ik altijd zo zonde van mijn tijd...

PS morgen een foto van het vest in mijn weblog....

Geen opmerkingen: