> willie's crazy creations: Nieuw projekt...

donderdag 27 december 2007

Nieuw projekt...

Op deze foto drie prachtige stofjes die ik van Lilian heb gekregen. Ik heb ze al een heel poosje in huis maar vond ze zo mooi dat ik ze maar niet durfde te gebruiken uit angst dat het kledingstuk niet mooi zou worden. Maar gisteren heb ik de knoop doorgehakt. Na passen en meten ben ik er achter gekomen dat Dortje het zelfde valt van boven als Nena en dat is een broek die Sanne heel mooi past. Het valt niet mee om een mooie broek te maken voor Sanne omdat ze steviger is als de gemiddelde kleuter. Dus het gaat nu toch echt gebeuren. Het enige wat ik nu nog moet doen is beslissen welke stof de hoofdkleur gaat vormen...Erbij een effen oudroze interlock tricot die ook al lange tijd in mijn kast op zijn bestemming ligt te wachten. Het wordt een Bea of een Jule...ik denk een Bea...Nou ja, wordt dus weer vervolgd...
Oh ja, de mooie matrouchka komt onder Lilian's borduurmachine vandaan...Kleurt hier heel mooi bij...Bedankt Lilian, voor de stofjes en de matrouchka!

Geen opmerkingen: