> willie's crazy creations: Nachtdienst

zondag 9 december 2007

Nachtdienst

Naast de zorg voor mijn gezin werk ik ook nog zeven tot tien nachten per vier weken in een verpleeghuis. Meestal breng ik mijn nachten trekkend van afdeling naar afdeling door, en bied ik overal de helpende hand. Afgelopen nacht had ik vaste wacht op een afdeling. Om elf uur snel aan de gang gegaan en zoveel mogelijk alles gedaan wat er gedaan moest worden. Daarna volgde een heerlijk rustige nacht waarin er ook tijd was voor wat zelf meegebracht werk:
Ik heb heerlijk patronen kunnen uittekenen en op stof gelegd, heb een poppendeken en poppenlaken geknipt voor Sanne's babyborn, en heb de zoom voor Sanne's kersttuolumne kunnen afspelden, bijna 6 meter satijnen biaisband..., een hele klus....
Conclusie van dit alles: nachtdienst is leuk!!!

1 opmerking:

Joozz zei

Heerlijk zo'n nacht ongestoord werken, dan zijn al die klusjes maar weer gedaan. Mooie foto met zo'n (bijna) leeg pak koekjes er ook op :-).
groetjes, Josette