> willie's crazy creations: nieuwe projekten

zondag 23 december 2007

nieuwe projekten






















De afgelopen dagen ben ik bezig geweest met een Kristin, van Farbenmix....Een beetje een vreemd patroon, en het was best even een gepuzzel. Er moest eigenlijk nog een borduurtje op maar Sanne heeft besloten dat de jurk nu af is en wilde hem gelijk aan...Ik ben er niet helemaal tevreden over vooral omdat de stofkeuze niet helemaal de juiste bleek te zijn. Het is stof die overloopt in kleur van oranje-achtig naar donkerrood, en dat pakt af en toe een beetje vreemd uit, zo is de ene helft van het achterpand oranje-achtig en de andere helft donkerrood,terwijl dat natuurlijk geleidelijk in elkaar moet overlopen. De foto is al gemaakt, maar die kan ik pas straks plaatsen...
Vandaag ben ik al wel weer aan wat nieuwe projekten begonnen. Zo maak ik een soort plooirokje van die turquoisekleurige ribstofje met borduursel. Erbij komt een Antonia van de stofjes op de andere foto. En ik heb een Felix geknipt van donkerbruine metaalstof, gevoerd met wiebertjesborgstof. Sanne had ook mogen kiezen uit de groene waxlinnen met de geruite borgstof op de andere foto...dat wordt vast en zeker ook nog wel een keer een jas, want dat vind ik ook een geweldige combinatie...Voorlopig kan ik dus weer een poosje vooruit :-))

Geen opmerkingen: