> willie's crazy creations: Scharen

vrijdag 14 december 2007

Scharen










Gisteren kwam Martijn uit zijn werk met deze professionele kleermakersschaar.... In de kleermakerij op zijn werk worden dit soort scharen dagelijks gebruikt... Nadat hij een van zijn collega's lief had aangekeken mocht hij deze voor me meenemen. Ik moet nog wel even wennen aan de grootte van de schaar, maar hij knipt prima.
Nu moet je niet denken dat ik nog helemaal geen scharen had....Op de andere foto staan alle scharen die in mijn naaihoek rondslingeren, en nu staat mijn favoriete draadjesschaartje er nog niet eens op, zie ik...De een knipt prettiger dan de ander, en veel ervan zijn nodig aan een slijpbeurt toe, maar ik weer geen scharensliep hier in de buurt...Ik voel me wel een beetje beschaamd bij zo veel rijkdom....

Geen opmerkingen: