> willie's crazy creations: Beritbroek met Kokeshis-borduurtjes

dinsdag 28 oktober 2008

Beritbroek met Kokeshis-borduurtjes





Afgelopen week kreeg ik weer een paar series toegestuurd door Sonja van Kunterbunt-design. Ik vond twee van deze series gelijk al helemaal geweldig!!De kokeshis-serie en de sakura-serie bestaan uit prachtige borduurtjes in japanse stijl...Toch vond ik het heel moeilijk om iets te bedenken wat ik er mee wilde maken....Het werd uiteindelijk de Berit-broek van Farbenmix. Dit vooral omdat de rechte onderkant van de pijpen er voor zorgt dat de poppetjes mooi tot zijn recht komen. De broek is gemaakt van zwarte stretch-denim en doorgestikt met oranje garen. Behalve de poppetjes uit de kokeshis-serie gebruikte ik de vissen uit de asian-serie van al wat langer geleden en het Japanse teken voor liefde uit de serie asian garden van Huups.
Vandaag heb ik mezelf een vrije dag gegeven om lekker achter de naaimachine te kruipen en ik heb al bijna een bijpassend shirt klaar, waarin ik de borduurtjes uit de sakuraserie hoop te verwerken...

Geen opmerkingen: