> willie's crazy creations: Sakura voor Mila

donderdag 30 oktober 2008

Sakura voor Mila





Dit shirt heb ik gemaakt voor een vriendinnetje van Sanne, voor Mila. Een lekker mengelmoesje van wat tricotjes. En opgesierd met twee borduurtjes uit de Sakura-serie van Kunterbuntdesign. Deze serie bestaat uit allemaal verschillende buttons. Omdat ik ze wat klein vZometeen het shirtje nog even mooi inpakken en dan kan Sanne het vanmiddag aan Mila geven...ond zocht ik naar een bijzondere manier om ze te verwerken. Nu heb ik twee bloemen gekozen uit de Formen-serie van Huups, en de sakurabuttons als hartje van de bloemen gebruikt. Bij de eerste bloem die ik deed had ik per ongeluk nog zwart borduurgaren op de borduurmachine staan, om dat te bedekken ben ik er nog 2 keer met roze garen overheen gegaan, maar helaas blijft het zichtbaar...



Geen opmerkingen: