> willie's crazy creations: roos 4003 met elfenlandborduurtjes

woensdag 15 oktober 2008

roos 4003 met elfenlandborduurtjes


Voor Sanne heb ik afgelopen dagen weer een Roosbroek gemaakt, nummer 4003. Ik had hem al eens eerder gemaakt, twee keer zelfs, en wist dus van te voren dat de broek Sanne mooi zit...Er op prachtige borduurtjes uit een nieuwe serie van Kunterbunt-design. Elfenland heet deze serie. Ik was nog van plan er een shirt bij te maken, maar helaas is nog steeds de lockmachine kapot, dus daar moet ik nog even geduld voor hebben. De broek vind ik in ieder geval goed geslaagd. Altijd handig een spijkerbroek in de kast. Ondertussen heb ik al wel 4 patronen uitgetekend en klaar liggen voor verwerking maar op een of andere manier is het plezier er van af als ik mijn locker niet kan gebruiken...


1 opmerking:

Anoniem zei

Hij zit je meisje echt prachtig! Leuk... je nieuwe blog zo!!
Ik heb je trouwens in mijn lijstje met blogs gezet op mijn site :)