> willie's crazy creations: rokje uit de ottobre

dinsdag 7 oktober 2008

rokje uit de ottobre


Ik ben helemaal gek op de maillots van de Hema, zulke leuke printjes en kleurtjes, daar kan ik altijd wel slagen....Na vele bezoekjes voor niks vond ik dan eindelijk twee favorieten in de juiste maat....grijs gestreept en grijs gestippeld. Gelijk ingeslagen natuurlijk! Op de terugweg kwam ik langs de stoffenwinkel, en daar moest ik natuurlijk ook even naar binnen. Ik kocht een heel klein couponnetje van een prachtig antraciet ribstofje. Het was nog flink zoeken wat ik in maat 128 nog kon maken uit minder dan 50 cm stof, maar ik vond een rokje in een oudere ottobre. Even flink puzzelen en gecombineerd met een restje ribstof van de barockset en daar ontstond dit leuke pittige rokje....Leuk te combineren met het barockshirt maar ik knip er nu gelijk ook nog een ander shirt bij....Ik zal kijken of Sanne straks in de stemming is om te poseren....

Geen opmerkingen: