> willie's crazy creations: tuniek uit de ottobre herfst 2008

woensdag 8 oktober 2008

tuniek uit de ottobre herfst 2008


Zodra de nieuwste ottobre uit kwam vond ik deze tuniek al prachtig....en wist ik zeker dat die er nog wel zou komen, maar ja, welke stof???? Het werd deze grijze wollige stof, met prachtige cirkels er op. Sanne vind de tuniek prachtig geworden. Ze wil er alleen liever een broek bij...Komt voor elkaar...;-) Totdat die broek klaar is mag ze hem in ieder geval combineren met het ottobrerokje en met de stippenmaillot...Een ander shirt maak ik er ook nog even bij, want de roze borduurtjes en strikjes passen er natuurlijk ook niet bij. Van deze grijze stof heb ik nog genoeg liggen, en ik kon niet slagen voor een grijs effen shirt. Ik heb ook nog grijze tricot in een wat lichtere tint liggen, die past er denk ik ook prima bij!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Oh die tuniek is echt leuk geworden
Loopt jouw kast ondertussen niet over? Je maakt zo veel!!

Anoniem zei

Aileen vind de tuniek prachtig!!!!
Klikte de foto even aan om te vergroten en vanaf de bank riep ze oh die is leuk ...
ben helemaal verbaasd, moet toch echt nodig weer eens iets gaan doen, hoop na zaterdag, weer een stoot energie van jullie allemaal te krijgen.

groetjes Anita