> willie's crazy creations: Feliz

woensdag 24 december 2008

Feliz

Ppppffftttt, wat een bevalling....Feliz is toch nog op tijd klaar voor de kerstdagen. Op een of andere manier kon ik me er maar niet toe zetten om deze jurk te maken. Aangemoedigd door meerdere lotgenoten op Sancho toch twee stofjes bij elkaar gezocht en een begin gemaakt. Sanne is heel gelukkig met het resultaat. Ik zelf heb er geloof ik toch liever een roze shirt onder maar heb geen gelegenheid gehad om dat voor de kerst nog in elkaar te zetten. Ik had er trouwens ook niet de goede kleur tricot voor in huis. Nou ja, zie hier in ieder geval het resultaat:



3 opmerkingen:

Juffrouw Tuttebel zei

Wauw hij is geweldig geworden.
Prachtige stof staat Sanne erg goed en wat en mooie Diddl dat hoort ook echt bij een feestjurk:)
Hele fijne feestdagen!

Anoniem zei

Mooi Willie, knap gemaakt
groeten Judith

Gerlily zei

Mooi Willie en een prachtige stoffen combi. Staat haar hartstikke leuk!