> willie's crazy creations: inspiratie voor de kerst???

vrijdag 12 december 2008

inspiratie voor de kerst???



Mijn volgende projekt is een kerstjurk voor Sanne...Omdat ik al in geen tijden een jurk voor haar heb gemaakt en ze dat juist zo graag wil, wil ik wel iets maken wat ze zelf ook echt leuk vindt...en dat houdt in: een mooie wijde draai-jurk...
Ik heb me eens wat in mijn patronen en stoffen verdiept maar kom er nog niet uit...Waarschijnlijk wil ik wel deze stoffencombinatie gebruiken. De gebloemde stof is 2 meter jottumstof van de stoffenkraam. Er bij ligt een roodachtige mousehairfleece. Ik heb een paar patronen opgezocht, maar kan maar niet tot een beslissing komen...Van de mousehairfleece dacht ik misschien het jasje/vestje te maken van roospatroon 3032 a. De jurk...ik weer het nog niet. Ik dacht eerst roos 3020a, maar de strikbandjes zullen omhoogsteken onder het jasje...maar wat dan wel???Hebben jullie nog een goede raad voor me???

Geen opmerkingen: