> willie's crazy creations: Ottonia klaar!

maandag 15 december 2008

Ottonia klaar!



Na het grote projekt Xanthos had ik even zin in iets eenvoudigs...Er lag nog een shirt geknipt, de Ottonia ;-)) en daar had ik wel zin in...De borduurtjes van Paulapü en Huups vond ik al een hele tijd erg leuk...en die waren nu aan de beurt.
Ik dacht even snel het shirt in elkaar te zetten, maar dat viel toch wat tegen. Eerst ging er een borduurtje op de mouw fout, en moest ik twee mouwstukjes lostornen, een nieuw mouwstukje knippen, opnieuw borduren en weer in elkaar zetten. Toen ik alleen nog maar de zijnaden en ouwens dicht hoefde te maken, en de zomen moest doen wilde ik mooie velours vleugels op het rugpand strijken, maar daar was ik wat onvoorzichtig mee, en ik brandde een gat in de stof...toen moest het hele rugpand weer losworden gehaald. Gelukkig genoeg stof voor een nieuw pandje, maar wat een werk, om al die delen weer los te maken en opnieuw in elkaar te zetten...Al met al is het wel een leuk shirt geworden, en Sanne vindt hem ook leuk, want ze wilde hem vandaag gelijk aan....En misschien ga ik hier dan maar een rode broek bij maken......want er liggen hier nog steeds twee rode lappen op me te wachten...

Geen opmerkingen: