> willie's crazy creations: Felizrok

dinsdag 30 december 2008

Felizrok




Ik heb me nog een keer gewaagd aan een Feliz, deze keer een rok-versie...en eerlijk gezegd vind ik die nog leuker als de jurk. Ik had hem eind van de zomer al eens geknipt, maar kon er maar niet toe komen er iets mee te doen. Nu heb ik hem toch afgemaakt...en pfff, wat heb ik toch een hekel aan ruches maken...
Hier al vast een paar foto's van mindere kwailiteit, voor een eerste indruk. Zwarte tricot voor een bijapssend shirt zit nog in de droger. Dus maar even op de foto met een wit shirt...

Edit: en nu nog foto's met een zwart shirtje dat ik er bij heb gemaakt...net iets warmer oogt dat, nu in de winter...



2 opmerkingen:

Doekedoeke zei

Wat ontzettend mooi, Willie!
Superleuke combinatie, staat je meisje érg mooi!

Anoniem zei

Heel mooie rok!!