> willie's crazy creations: Xanthos in uitvoering, advies gevraagd!

woensdag 10 december 2008

Xanthos in uitvoering, advies gevraagd!



Het is voor mijn doen een langlopend projekt, maar eindelijk, eindelijk zit er wat schot in. In de gouden Xanthos. De buitenjas zit op een zijnaad na in elkaar, en ook de voeringjas schiet hard op. Nu vind ik alleen dat het middenstuk van het voorpand wat kaal is en daar wil ik nog wat extra versiering op aanbrengen, een borduurtje of een bandje, maar heb even geen idee wat...Kunnen jullie me raad geven??? De meeste borduurtjes komen uit de matrouchkaserie van Huups, maar er zit ook een borduurtje op uit de Hollandserie van Kunterbuntdesign. Nou ja, ik sta open voor alle suggesties... ;-)
Oh ja, er komen nog rode tricot boorden langs de zoom en onder aan de mouwen...en de voering is paars.

1 opmerking:

Judith zei

ik vind hem super gaaf! Merel ook, dus misschien...volgend jaar dan maar. Groetjes Judith