> willie's crazy creations: Leni

zaterdag 8 oktober 2011

Leni

Clementine staat Sanne heel goed, een van onderen wat wijder shirt dat wat langer valt. Direct moest ik toen ook aan het patroon Leni denken, ook van Farbenmix. Ik moest even goed zoeken maar bleek het patroon gelukkig toch te hebben. Direct maar uitgetekend en tussen de tricotjes gezocht naar een geschikte stoffencombinatie. Sanne wil niet te veel roze meer maar meer blauw, grijs, zwart en paars. Dan valt er gelijk al heel veel af. Ik kwam bij deze twee bij elkaar horende streepjestricots terecht die Isabelle nog eens voor me mee nam vanaf een stoffenbeurs- of spektakel. Van het borduurtje aan de voorkant heb ik spijt, het valt een beetje uit de toon en het oogt wat iel, op het lange shirt. Komende week komen er hopelijk zilveren glittersterren deze kant op en ga ik het shirt nog een beetje oppimpen. De achterkant ben ik wel helemaal tevreden over ;-). Morgen ga ik waarschijnlijk Daphne tekenen en knippen. En daarna wordt het ook hoog tijd voor de winterjas die ik ga maken. Daar ligt de stof al voor klaar...

3 opmerkingen:

Judith zei

Die is mooi zeg! Dat borduurtje op de rug is een goed idee. Ik denk dat je het voorpand met een paar sterren idd nog leuker maakt.
Je gaat als een speer zeg!

Fijne zondag,

Judith

Sandra zei

Zo hee, je bent lekker op dreef. Mooi shirt geworden. De clementine is ook heel leuk. Mooie stoffen allebei en leuk model idd die A-lijn.

Groetjes, Sandra

Juffrouw Tuttebel zei

Prachtige Leni je hebt de smaak weer lekker te pakken.

Groetjes Arjanne

Wat is het puntje van de hals mooi gelukt daar heb ik aardig mee lopen worstelen:-)