> willie's crazy creations: Ergens, heel in de verte.....

donderdag 27 mei 2010

Ergens, heel in de verte.....



..hoor ik mijn huishouden roepen om wat aandacht... maar eerst even een heerlijk kopje koffie...de lekkerste van de dag vind ik altijd, wanneer iedereen weer de deur uit is... en we de ochtendsprint weer achter de rug hebben. Op de tafel nog wat dingetjes die afgemaakt en opgeruimd moeten worden. een topje waarvan alleen de bandjes nog gestikt moeten worden, en waar al heel veel spelden in zitten....de lapjes van de eerste LapSwap en de lapjes die geknipt liggen voor de tweede LapSwap, georganiseerd door DMJ. En niet te vergeten het creatieve werkje waar Sanne op het moment fanatiek mee bezig is... punniken!!!
Zo, de koffie is op, nu snel aan de slag...

2 opmerkingen:

Judith zei

Hier hetzelfde (of hoorde je mijn huishouden roepen misschien??)
Merel naar school, een heerlijk kopje koffie, even blogjes lezen en dan nu. Poetsen!
Fijne dag!

Groetjes Judith

Nicole Claudia zei

Bij mij is het ook zo. Als de rust in huis is teruggekeerd, even een bakkie leut (thee dan in mijn geval).... Even bekijken wat er ècht moet gebeuren (huishouden, jakkes) en waar ik aan ga beginnen... tot tussen de middag sprint tijd en de volgende stilteronde, hahaha!! Je collage ziet er supervrolijk uit!!

Maar het huishouden...... tja, die kan van mij af en toe blèrren wat 'ie wil, maar ik ben gelukkig slechthorend, hahaha, toch nog een voordeel!!

Groetjes, Collie