> willie's crazy creations: Lore en klein Fano

dinsdag 4 mei 2010

Lore en klein Fano



Al weken lag de half afgemaakte Lore broekrok te wachten om afgemaakt te worden... Maar de kleurige borduurtjes spraken me steeds aan en ik weet hoe leuk het model Sanne staat. Dus na het maken van drie jacks moest het er toch echt van komen. Het borduurwerk was allemaal al klaar, dus dat scheelde al enorm. De broekrok zat dus best snel in elkaar. Maar ja, wat moet er bij...Echt in hoogzomerstemming ben ik nog niet, dus de Loretop zou het niet worden... (dat komt later wel)! Ineens wist ik het. Klein Fano had ik nog steeds niet gemaakt en lag hier al drie weken te wachten. En dat terwijl ik zo dol ben op shirtjes naaien... Gauw wat stofjes bij elkaar gezocht en hier het resultaat! De borduurserie heet Yakuro and Friends en is te koop bij Kunterbunt-Design.
Nu heb ik al weer nieuwe ideeen: Xenia, Roxy, Yelena en Ivy moeten er in ieder geval nog komen. Allemaal modelletjes die prima passen bij een meisje van 8 jaar!

Geen opmerkingen: