> willie's crazy creations: Fournituren!

dinsdag 26 april 2011

Fournituren!

Vanmiddag ben ik even langs ons plaatselijke handwerkwinkeltje gefietst voor wat hoogstnoodzakelijke fournituren. Gemakshalve laat ik die maar even buiten de UWYH vallen... En tenslotte heb ik de laatste tijd zo veel lapjes weggewerkt en klosjes leeggemaakt dat het ook wel een keer mag. Gisteren brak ik mijn laatste tweelingnaald, en die kan ik echt niet missen hoor... En vanmorgen belde mijn schoonzus om te zeggen dat ik haar lockmachine mag lenen zo lang die van mij in reparatie is. Als het goed is gaat Martijn die even langshalen uit zijn werk en dan kan ik dus heerlijk ook weer tricot naaien.
Sanne heeft trouwens vanmorgen haar giletje gepast en dat staat haar echt heel leuk...Als ze zo lekker buiten gaat spelen ga ik nog even wat restjes stof bij elkaar zoeken om er nog een te maken.

Geen opmerkingen: