> willie's crazy creations: Tropical Blend

vrijdag 29 april 2011

Tropical Blend


Dat is de naam van dit jurkje uit de nieuwste Ottobre. Ik maakte hem in maat 140. Hoewel supersimpel ging er toch best veel fout tijdens het maken van dit jurkje... zo knipte ik twee keer een achterpand en twee keer een zelfde beleg. en daar kwam ik pas achter toen het jurkje al in elkaar zat... lekker handig... Maar goed, hij is klaar... en hoewel het er zo een beetje saai uit ziet staat dit modelletje Sanne heel leuk. Ik zal eens kijken of ik haar dit weekend kan verleiden tot een fotosessie... ;-).Vandaag ga ik trouwens mijn nieuwe lockmachine ophalen en vanavond ga ik dan natuurlijk heerlijk aan de slag met tricot, om alle mogelijkheden uit te proberen... er liggen al diverse shirtjes geknipt...

Geen opmerkingen: