> willie's crazy creations: Orde en regelmaat!

zondag 10 april 2011

Orde en regelmaat!


Dat is iets wat niet bij mij past! Zo ziet mijn gewoonlijk niet zo geordende speldenkussen er uit nadat ik uitgebreid aan de telefoon heb gezeten... alle spelden keurig op kleur in mijn speldenkussen... Zag heel mijn huis er maar zo geordend uit, haha. In ieder geval is de foute broek af, maar ik mag hem nog niet op mijn blog laten zien. Ik moet er nog even een passend shirt bij maken, en dan is er weer een zomers setje klaar.
Morgen ga ik bij Lilian op de koffie, gezellig! Kan ik gelijk eens zien wat voor mooie spulletjes ze te koop heeft in haar winkeltje....

1 opmerking:

Diana, zei

Wat grappig!! Ik zag eerst de foto in het berichtje hierboven en het viel me meteen op.. al die spelden op kleur. Ik vond het al niets voor jou. :)) Sorry, maar creatieve mensen zijn meestal niet zo supergeorganiseerd. Maar na deze uitleg is het me helemaal duidelijk. ;)
Maar wat geweldig dat je weer helemaal uit je dip bent!

Groetjes Diana