> willie's crazy creations: Locker legt het loodje....

zondag 17 april 2011

Locker legt het loodje....



Bleh, net als ik weer zo lekker bezig ben begeeft de lockmachine het. Zaterdag kan ik hem pas naar Barneveld brengen. Ik ben bang dat ik het dus wel twee weken zonder moet doen :-( . Eigenlijk is dit het geschikte moment om een jas te gaan maken, omdat daarbij alle naden tussen de twee lagen in verdwijnen, maar ik heb nog geen geschikte stof en ben er nog niet over uit welk model ik wil maken... Polyanne is heel leuk, maar daarvoor heb ik zeker geen geschikte stof, Mariluz vind ik ook super, die zou ik eventueel van donkerblauwe canvas kunnen maken, maar is dat wel leuk voor de zomer? Silverlake vind ik ook super, maar daarvan maakte ik er al twee, kijk maar hier en hier. Ik weet wel precies welke borduurserie ik er voor zou gebruiken en welke stoffen ook... Een daarvan komt wel heel erg uit de oude doos...En daarbij... hoe hard heeft Sanne een jas nodig. De twee Silverlakes van vorig jaar kan ze nog aan en ze heeft ook nog een gekochte trenchcoat die ze graag draagt... Zucht, dit is dus echt een luxeprobleem.
Ondertussen heb ik nog wel een Blusentop die geknipt lag in elkaar gezet. Het borduurtje zit scheef, maar dat hoort zo. Het had alleen een halve centimeter lager moeten zitten. Nou ja, als je hard loopt zie je daar niks van :-). En nu ga ik eerst maar een borduurtje maken op de Esi die ik gisteren gemaakt heb. Ik denk nog maar even rustig na over het jassenprobleem...

Geen opmerkingen: