> willie's crazy creations: Lekker ochtendje creatief

dinsdag 12 april 2011

Lekker ochtendje creatief

Vandaag komt Josette weer een ochtendje langs om lekker samen creatief bezig te zijn. Super gezellig en heel inspirerend. Ik heb zojuist de spulletjes die ik nodig heb al naar boven gesleept. Wat ik vanochtend zoal kan doen: een stukje knoopsgatenelastiek in een broek rijgen, Angie afmaken en aan een neckholdertop beginnen die ik gisteravond nog heb geknipt van mijn laatste restje muziektricot.... ik heb nu nog een paar heel kleine stukjes van dat stofje over en zelfs die kon ik niet wegdoen... Gisteren ben ik bij Lilian geweest en daar kon ik mooi alle mooie spulletjes in het echt bekijken die ze in haar winkeltje verkoopt. Ik ben vooral geinteresseerd in de jassenstof momenteel (oeps, even een onderbreking in de UWYH) maar kon nog niet kiezen welke kleur ik zal gebruiken. Dat schuif ik dus nog heel even voor me uit. 

Geen opmerkingen: