> willie's crazy creations: dit stofje.....hmmmm...beetje tuttig???

woensdag 18 mei 2011

dit stofje.....hmmmm...beetje tuttig???



Dit stofje ligt misschien al wel 9 jaar bij mij in de kast. Het is een nylonachtig jassenstofje, ziet er fleurig uit, maar hmmm, is het niet een beetje tuttig??? ik heb er maar liefst 2.60 meter van dus er kan met gemak een jas uit, misschien een polyanna??? of een mariluz, maar daar is hij misschien te slap voor??? Ben benieuwd naar jullie mening ;-). In het kader van mijn UWYH zou ik hem natuurlijk graag verwerken...

3 opmerkingen:

Josita zei

Ik zie er wel een trenchcoat voor jezelf in eigenlijk.

Hannie zei

Volgens mij heb je dringend zelf een trench regenjas nodig. Met wat rode stippenstof wordt dat best hip ;-)

En tenslotte ben jij 'n kanjer in jassen naaien (LOL)

Willie zei

@ Hannie... roodwit... dat is niet goed bij dit stofje hoor... maar felroze wit, dat is weer wel helemaal goed... ik moet ws mijn UWYH doorbreken voor een geschikte voeringstof... ;-)