> willie's crazy creations: Weer een setje klaar

woensdag 25 mei 2011

Weer een setje klaar


Gisteravond heb ik nog een shirtje afgemaakt dat ik in het weekend al had geknipt. Het past bij het Funky stripes leggingrokje. Vannacht op mijn werk dacht ik nog even wat stof bij de zoom weg te knippen. Dat had ik beter niet kunnen doen. Ik knipte er prompt een gat in. Dit heb ik nu verstopt achter wat bloemetjes, die ik her en der over het shirtje verspreidde. Nu liggen er nog twee topjes geknipt passend bij dit rokje. Daar ga ik vanavond nog maar even wat aan doen en daarna begin ik echt aan de trenchcoat. Ik heb nu al wel zin om hem te gaan knippen, maar ben er te moe voor na mijn nachtje werken, en het mag echt niet fout gaan, want er blijft maar weinig van de stof over. Ik ben heel benieuwd hoe dat project me af zal gaan.

1 opmerking:

Mama C zei

Wat een enorm tempo heb jij toch! Keer op keer een nieuw setje op je blog te zien en ze zijn stuk voor stuk even leuk!

Alvast veel succes met de jas.
Groeten, Mama C