> willie's crazy creations: Klusjes voor in de tuin

zondag 8 mei 2011

Klusjes voor in de tuin


Met dit mooie weer zit ik altijd in dubio. Het liefste zit ik lekker achter de machines, maar ook de tuin lokt natuurlijk. Daarom heb ik maar wat spulletjes mee de tuin in gesleept. De knopenpot om passende knopen bij het jurkje te zoeken, bij het opruimen van de knopen maakten een paar knopen een noodlanding in mijn koffiekopje. Verder heb ik het jurkje een heel stuk korter gemaakt en de zoom gespeld. Uit het jumpsuitje heb ik de rits gesloopt, die had ik perongeluk zomaar afgeknipt in plaats van netjes weg te werken in het beleg, en ja hoor, natuulijk liep direct het runnertje er af. Gelukkig kan ik er vrij gemakkelijk een nieuwe rits in zetten. In het kader van de UWYH wordt het een lichtroze of lila rits (hoe ver kan je gaan ;-))!En verder heb ik het patroon Unella-Blomma mee genomen, die ga ik nu tekenen en eens denken welke stofjes ik daar voor zal gaan gebruiken. Ik heb best al een flinke krater in mijn stoffenvoorraad geslagen dus de uitdaging wordt steeds groter...Het leuke van de UWYH is dat je echt wel creatiever gaat denken en originele oplossingen voor dingen vindt, en niet voor alles naar de winkel rent en altijd met meer thuiskomt dan dat je nodig hebt...

1 opmerking:

Juffrouw Tuttebel zei

Het ziet er zo bijelkaar heel gezellig uit.
En een koffie knoop is weer eens wat anders:-)
Fijne zondag!

Groetjes Arjanne