> willie's crazy creations: Klein Oland wikkelvestje

donderdag 5 mei 2011

Klein Oland wikkelvestje



Gisteravond om 9 uur geknipt en tot half 12 doorgewerkt. Toen hoefde ik alleen de afwerkbies nog maar te doen maar omdat dat een secuur werkje is besloot ik om dat maar te doen op een moment dat ik wat meer uitgeslapen was...Dus vanmorgen om half 8, toen iedereen nog lekker lag te slapen ben ik verder gegaan en om 8 uur was het vestje af. Het patroon is Klein Oland, van Farbenmix. Ik ben tevreden en Sanne die nu net wakker is vindt hem ook leuk! Hij past bij de Rominabroek die ik eergisteren af heb gemaakt. Die is gisteren al de hele dag gedragen en hangt nu aan de waslijn te drogen. Vanavond zal ik een foto maken van het setje. Op de andere foto een patroon waar ik me al weken op verheugde. Ik kocht het bij Lilian. Ik heb eerst nog een paar andere klusjes maar zo snel mogelijk wil ik hier een begin mee maken. Ik vind hem helemaal super.

Geen opmerkingen: