> willie's crazy creations: Het jassenproject krijgt een heel andere wending

zondag 29 mei 2011

Het jassenproject krijgt een heel andere wending


Nou, het jassenproject waar ik de afgelopen weken over schreef krijgt een heel andere wending. Gisteren wilde ik de jas gaan knippen en toen ontdekte ik pas dat de stof geen 140 cm breed is maar slecht 90 centimeter. Daar kan dus echt geen trenchcoat uit. Ter plekke besloot ik dat ik toch echt die jas voor mezelf wilde gaan maken. Zou de stof dan eventueel bruikbaar zijn voor de voering en moest er dan maar nieuwe buitenstof komen??? Toevallig waren we gisteren een dagje in Friesland, vlakbij Sneek en tja, daar zit Jan Sikkes. Daar zijn we heen gereden en in dat stoffenwalhalla liet ik de gedachte aan een bloemetjesjas varen en kocht ik gewoon helemaal andere stof, hier te zien op de foto. Dit wordt dus de buitenkant van de jas, en nu is er weer de twijfel, welke stof kies ik voor de binnenkant??? Wat vinden jullie?? Het wordt nu natuurlijk een heel andere jas, maar ik heb er enorm veel zin in en ga zo de schaar in de stof zetten.

4 opmerkingen:

Jeannette zei

Hoi Willie, ik zou gaan voor de blauwe voering, lekker fleurig!

Carla zei

Mooie stof zeg!
Blauw is mooi!

Hannie zei

Inderdaad iets van turquoise of zo, lekker met 'n stipje? Of heb je die niet, haha.
Groetjes,

Mirella zei

jaaaa.... blauw!!