> willie's crazy creations: Neckholdertop, de zoveelste...

zondag 1 mei 2011

Neckholdertop, de zoveelste...


Een ideaal modelletje om de allerkleinste restjes op te maken... hier gemaakt in een restlapje dat ik eens van Lilian kreeg...Een fleurig borduurje er op en bloemetjes en bandjes op de hoekjes omdat het daar niet helemaal naar mijn zin was, ter bedekking van de ongerechtigheden zeg maar ;-). Nu liggen er nog twee projecten geknipt, nog een neckholdertop maar dan net ietsje anders ;-) en een broek... Die schuif ik steeds maar voor me uit omdat ik er tegenop zie. Maar deze week gaat het er echt van komen. We hebben lekker allemaal een weekje vakantie en nog niet al te veel plannen gemaakt dus ik kan vast genoeg vrije uurtjes vinden...

3 opmerkingen:

Anoniem zei

hallo,
Welk patroon heb je gebruikt voor de top?
groeten, yvonne

Carla zei

Mooi Willie!

Willie zei

@ Yvonne, ik gebruik het e-book van Farbenmix.de