> willie's crazy creations: Ivy is klaar

dinsdag 14 april 2009

Ivy is klaar















Ivy is af, en gelukkig past hij nog ook. Ik had wat aanpassingen gedaan en de breedte genomen van maat 134/140 en de lengte van maat 122/128.
Omdat ik nog steeds bang was dat het te smal zou zijn knipte ik wat extra naad aan en heb ik ook aan de bovenkant 2 cm extra naad aangeknipt, omdat Sanne een grote zithoogte heeft, en een broek altijd aan de achterkant naar bendeden kruipt, wat niet bepaald flatteert...
Ik weet nu dat ik die extra centimeters aan de bovenkant niet nodig heb en ook geen extra zijnaden hoef aan te knippen. Sanne heeft ruimte genoeg. Ik laat alleen even foto's zien van de zij- en de achterkant, want op de voorkant staan borduurtjes die pas over twee weken in de verkoop gaan.... ;-). Bijpassend shirtje wordt aan gewerkt.. ;-)



3 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Ik vind de broek helemaal TOP!Het ruitjesband en de bloemetjeszakken zijn lekker "girly". Ik ben benieuwd wat voor borduurtjes erop zitten. Ik hou je blog in de gaten!

Groetjes, Collie

Gerda Hartman zei

Hele leuke broek geworden en ik ben natuurlijk reuze nieuwsgierig naar de voorkant!

ingrid zei

Ziet er lekker fleurig uit !
Zonnige dag , groetjes Ingrid.