> willie's crazy creations: Setje af, en nieuwe plannen

zondag 12 april 2009

Setje af, en nieuwe plannen















Gisteravond heb ik een bijpassend shirt gemaakt bij een rokje dat ik een paar weken geleden maakte. Het is weer een Hilde geworden, omdat je daar zo heerlijk kleine restlapjes mee kunt wegwerken, waarvan ik anders toch maar moeilijk afstand kan doen... ;)).
De borduurtjes komen uit de Fraulein Lingserie van Kunterbuntdesign., een van mijn favoriete series.
De nieuwe plannen zijn: een Ulirokje in maat 122/128, hier heeft Sanne er al meerderen van, maar het is voor haar een geweldig modelletje, en alweer: je kunt er zo lekker je kleine schatten van stofjes in verwerken... Maar eerst maak ik een Ivy van stretch denim. Een hele gok, want ik ben bang dat hij veel te smal zal zijn voor Sanne. Maar ik vind het zo'n leuk model. Ik heb de breedte genomen van maat 134/140 en de lengte van maat 122/128,en verder flink brede naden aangeknipt en ik kijk wel hoe het uitpakt. Er op komen borduurtjes uit een nieuwe serie van Kunterbunt waar ik verder nog niks over mag verklappen... ;).
En dan heeft Sanne nog een tekening ingeleverd met een eigen ontwerp, dat zo te zien goed te realiseren valt. Eeen broek, druk versierd met hartjes en bloemen en een bijpassend shirtje...Zodra ik aan dit projekt toe ben zal ik Sanne wat lapjes bij elkaar laten zoeken...Leuk dat ze al zo gaat meedenken.





2 opmerkingen:

Jozina zei

Wat een superleuk setje weer Willie,
dat stofje waar jij het rokje van hebt gemaakt heb ik volgens mij ook (2 euro p. mtr.) 2 meter gekocht en er een rokje voor mezelf, voor Aileen en nog een bermuda van gemaakt, geweldige stof....
Het shirtje met borduurtje is ook erg leuk,
morgen stoffenspektakel en zaterdag lapjesmarkt Utrecht, ik denk dat ik die Ivy (en Hilde) ook maar moet hebben.

groetjes Anita

Juffrouw Tuttebel zei

Prachtige set!!
De tekening van Sanne ziet er heel leuk uit.
Ben benieuwd hoe het gaat worden.

Fijne paasdag nog.

Groetjes Arjanne